Procedura de fiscalizare a caselor de marcat fiscale

Dupa achizitionarea casei de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice.


Ce trebuie sa contina dosarul?

De la societatea dumneavoastra:

  • Certificat de inregistrare (CUI).
  • Certificat de inregistrare fiscala (CIF) doar in cazul in care societatea este platitoare de TVA.
  • Certificat constatator + rezolutie + mentiuni eliberate de Registrul Comertului pentru punctul de lucru unde se va instala casa de marcat.
  • Act de spatiu (contract de inchiriere, comodat, etc) de la punctul de lucru unde se va instala casa de marcat SAU act de spatiu de la sediul social pentru casele de marcat cu fiscalizare in regim volan.
  • BI / CI (buletin/carte de identitate) administrator/delegat.
  • In cazul in care societatea doreste fiscalizarea casei de marcat in regim volant (comert ambulant) este necesar Certificat Constatator pentru activitati desfasurate la terti ( coduri CAEN:4789/4799).

De la noi:

  • Factura fiscala + chitanta.
  • Certificatul de garantie.
  • Aviz distributie si service pentru modelul achizitionat.
  • Proces Verbal de sigilare pentru casa de marcat.
  • 1 x Declaratie tip pentru adresa unde se va instala casa de marcat
  • 2 x Cerere tip pentru eliberarea numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.


Atentie! Numarul unic de identificare a aparatelor de marcat se elibereaza in 4-5 zile lucratoare.

Dupa eliberarea numarului unic de identificare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 021.794.55.11 pentu a stabili de comun acord data si ora fiscalizarii.

Dupa fiscalizarea casei de marcat, in maxim 24 de ore trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru al societatii pentru vizarea documentelor intocmite in momentul fiscalizarii.

Ce trebuie sa contina dosarul?

  • 4 x Declaratie de instalare.
  • Numarul unic de identificare a casei de marcat in original si copie.
  • Cartea de interventie si Registrul Special al casei de marcat.
  • Certificat de Inregistrare (copie).
  • Certificat de inregistrare fiscala (CIF) doar in cazul in care societatea este platitoare de TVA.

Societatea noastra ofera contra-cost servicii in vederea obtinerii numarului unic de identificare:

  • Depunere si Ridicare Dosar D.G.F.P - 90 LEI.
  • Inregistrarea declaratiilor de instalare - 50 LEI.
  • Serviciul complet 140 LEI TVA INCLUS.






  
  
  
   
  
 Livrare Rapida 24h