Fiscalizarea caselor de marcat fiscale



Dupa achizitionarea casei de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice.

Ce trebuie sa contina dosarul? (serviciul optional pos-shop.cost:120 lei)


De la societatea dumneavoastra:

  • Certificat de inregistrare (CUI).
  • Certificat de inregistrare fiscala (CIF) doar in cazul in care societatea este platitoare de TVA.
  • Certificat constatator + rezolutie + mentiuni eliberate de Registrul Comertului pentru punctul de lucru unde se va instala casa de marcat.
  • Act de spatiu (contract de inchiriere, comodat, etc) de la punctul de lucru unde se va instala casa de marcat SAU act de spatiu de la sediul social pentru casele de marcat cu fiscalizare in regim volan.
  • BI / CI (buletin/carte de identitate) administrator/delegat.
  • In cazul in care societatea doreste fiscalizarea casei de marcat in regim volant (comert ambulant) este necesar Certificat Constatator pentru activitati desfasurate la terti ( coduri CAEN:4789/4799).

De la noi:

  • Factura fiscala (copie) si dovada platii.
  • Certificatul de garantie.
  • Aviz distributie si service pentru modelul achizitionat.
  • Proces Verbal de sigilare pentru casa de marcat.
  • 1 x Declaratie tip pentru adresa unde se va instala casa de marcat
  • 2 x Cerere tip pentru eliberarea numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.


Atentie! Numarul unic de identificare a aparatelor de marcat se elibereaza in 7 zile lucratoare.

Fiscalizarea casei de marcat se face doar daca este incheiat un contract de service.


Dupa eliberarea numarului unic de identificare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 021.794.55.11 pentu a stabili de comun acord data si ora fiscalizarii.


Dupa fiscalizarea casei de marcat, in maxim 24 de ore trebuie sa va prezentati la ANAF de care apartine punctul de lucru al societatii pentru vizarea documentelor intocmite in momentul fiscalizarii.

Ce trebuie sa contina dosarul?


  • 4 x Declaratie de instalare.
  • Numarul unic de identificare a casei de marcat (original si copie).
  • Cartea de interventie si Registrul Special al casei de marcat.
  • Certificat de Inregistrare (copie).
  • Certificat de inregistrare fiscala (CIF) doar in cazul in care societatea este platitoare de TVA.


Dupa fiscalizare, in maxim 7 zile trebuie declarata fiscalizarea la ANAF de care apartine sediul social.

Ce trebuie sa contina dosarul?


  • Numar unic de identificare (original si copie)
  • 1 x Declaratie de instalare
  • Carte de interventie si Registru Special
  
  

  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!